Pazartesi, Ekim 31, 2016

Ne edebiyat ne felsefe ne de ahkam var bu sayfalarda

Sadece ben varım, an'ım ve o anda paylaşmaya dair bulduklarım.

Bir konsept ya da çizgisi de yok.

Çünkü kim okur, niye okur ya da kaç kişi okur, kaç kişi anlar, kaç kişi ben gibi hissedebilir beni bilemiyorum. 

"S" kaza denkleşirsek bilin istedim.

Ara ara iş hayatından uzaklaşmak istediğimde, atıyorum kendimi buraya ve yazıyorum aklıma ne gelirse..

Size de şiddetle tavsiye ediyorum, bazen yazmış olmak için bile yazın, bir mesajı, bir edebiyatı ya da üzerine dayandırılmış bir felsefesi olması da gerekmiyor. Ama iki satır ama bir paragraf, ama bir sayfa...her ne geçiyorsa aklınızdan, içinizden ve niyetinizden.

İz bırakın kendinize, bazen kendi kendinize yolunuzu bulmak için. 

Sevgiler

N. 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder